Allmänt 2021, elefantöra, lavendel, linne, matematik, pandemi, plugga, stickling, sticklingar, studera, tyska

Februari 2021

Det var sannerligen längesedan jag var aktiv här, men jag har då och då varit in och rensat gamla inlägg. Jag tänker att jag kanske kommer att skriva något inlägg då och då framöver, men att det främst kommer att vara som en liten dagbok för mig - och som ett avbrott från vardagen. Vardagen är ju ganska enformig nu i och med pandemin. Vi har dock så pass mycket snö nu att det går att åka skidor - något som glädjer mig! Det glädjer mig också att nu är det dags att peta ner små frön i jorden igen. Allt detta är välkommet, eftersom det inte finns mycket annat att göra nu. Förutom att hålla mig hemmavid, och utomhus, går all tid åt att studera. Just nu är det rejält tufft - två tunga kurser på samma gång.
 

Har massvis med väldoftande lavendel sparad.
 
 
Tagit några elefantöronsticklingar. Skulle egentligen kunna ta sisådär 50 till, men de får snällt vara kvar i krukan med sin mamma...
 
 
 
Inser ju att utseendet på bloggen måste göras om. Det ser ju förskräckligt ut, haha. Jisses. :)