Allmänt, Shopping, no poo 90s toys, DIY, blogg, diy, tips, ny, konst, länkar, links, art, blog, new, sweden, girl, cute, eBay, ebay shopping, giftfri, hasbro, lovable bears, love2love bears, naturlig deo, nautral deodorant, no poo, retro toys, tios, toys

90s & naturlig deo


 
 
I fredags köpte jag ett par saker. Kombon är aningen knäpp, men jag samlar ju en del på 80, 90 och 00-tals leksaker. My Little Pony osv. Något jag länge letat efter är dessa Lovable Bears från Hasbro. Helst hade jag önskat hitta en ljusblå och ljusrosa, men en röd var inte helt fel heller.
Den var i en helt oöppnad förpackning och tja, jag kunde inte låta bli att öppna den och se om nallen fungerade.... (Dålig samlare är jag iallafall, haha! :D )
 
 
Jag köpte även naturlig giftfri deo! Dessa fungerar väldigt bra, ingen lukt och onödigt svett! :)  Jag vill inte gärna använda alkohol, aluminium och sån't i armhålorna eftersom det är så tunn hud där som ska svetta ur gifter. Men med vanlig deo häller vi på en massa gifter istället. Skitdumt! Dessutom känns det som att risken för bröstcancer borde kunna öka.  Och om inte annat så får jag en återkommande böld i armhålan av köpe-deos. Så kroppen signalerar ju att den ogillar dem.  Kan rekommendera dessa, köpta på Naturligdeo.se  men orkar man kan man göra egen deo också! :)
 
Bildbomb nedan på Hasbros Lovable bear "Merry" :D  Och ja, den fungerade. Den äter, gråter, säger "I love you" & snarkar och nosen blinkar... ;) Lite körsbärsdoft har den kvar också.  Det är den grekiska versionen.