Allmänt 2015, acrylic paint, anxiety, blod, blod i urinen, blomma, blood, bokeh, bokeh, design, flower photography, flowers, fotografi, garden, illness, insomnia, liten blomma, loggor, logotyper, sjuk, skärpedjup, small flowers, smärta, sommar, sommarfoton, summer, summer photos, sömnbrist, tired, trött, urinvägsinfektion, vit blomma, white flowers

Smärta & loggor


AJ, är ett ord som inte ens räcker till. Senaste 4 dagarna har bara gjort så ont. Både min mage, men också underlivet. Inte sovit på 3 dygn pga smärta. Inatt har jag gått i cirklar runt, runt, i biblioteket och sett massor av böcker att läsa, men inte kunnat sitta eller ligga still pga värken. Kissade även blod, så ett besök på vårdcentralen får det bli. Och inköp av massor av tranbärsjuice... Är helt slut i kroppen, kan jag lova! :(

Hade ju tänkt visa ett par loggor jag gjort som jag gillar skarpt, men orkar aldrig fixa klart och skriva inlägget så det får vänta.. (Paus. Måste kissa. Igen!) Det roliga är väl att jag inte har någon logga åt mig själv ännu, haha. Är så mycket roligare att göra åt andra, tycker jag.

Hoppas ni sovit gott, eller fortfarande sover! Här ska kollas in lite bilder i arkiven och städa inboxen. Och kissa. Ja, alla som haft rejäl urinvägsinfektion några gånger vet ju hur det är! Huvva!