Tranor, augusti, virkning & operation

Bilderna är ifrån början av augusti. Tranorna lämnades oss tidigt. Deras trumpetande låter så sorgligt... Och med dem flyttar sommaren iväg...
Inte varit aktiv på bloggen i sommar. Ska alldeles supersnart opereras och har velat ta vara på tiden innan. Den tid jag väl mår bra, eftersom jag såklart fortfarande är väldigt sjuk. Eventuellt har jag sjukdomen EDS också. Men det är inte helt utrett ännu, men det skulle ge svar & förklaringar till många saker såsom ledvärken. Men mycket annat också.

Har i sommar fixat en del i "stugan" och på gården där, och i pojkvännens hus/gård också.
Har även börjat på några virkprojekt. Två tröjor till tvillingarna är roligaste projekten. Det har gått jättefort att virka då jag haft kul. Garnet är underbart också. Det är Drops Baby Merino. Men jag har ju ledvärken så därför är de ännu ej klara. Men det är dags att sätta ihop dem och virka spetsen runtom. Sen är de klara! :)

Blå & rosa tröja blir det. Den ena älskar rosa och vill bara ha det på sig. Den andra älskar blått, grönt & vitt! ❤️