Freebies, Gratis, Personligt, Shopping, Vardag body mists, fredag, free, freebies, gift cubes, gifts, gratis, handmade, happy hour, homemade, hudvård, kroppsvård, kärlek, love, mango, moringa, noveller, rabatt, rabattkod, shea, shower creme, shower gel, studentrabatt, the body shop

GRATIS & HAPPY HOUR HOS THE BODY SHOP!

Jag tycker att det just nu finns 2 riktigt bra erbjudanden hos The Body Shop! :) En av mina favoritaffärer, just för att deras produkter är rätt bra och luktar så otroligt gott! (Även om jag numera ofta gör egna helt ekologiska & fair trade-krämer t.ex.)

Just nu är det Happy Hour hos The Body Shop! Det betyder att när du handlar mellan kl. 16-17.00 vardagar & helger mellan 12-13.00 så får du en gratis gåva på köpet! En shower gel 60ml på köpet.

Dessutom, använder du rabatten från Mecenat: MECENATSG  får du en 250ml shea shower creme helt gratis på köpet när du handlar för 200kr. Den är ekologisk & fair-trade och en av deras bästsäljare!


Så, nu när jag såg att de hade rabatt på deras Body Mists (endast 100:-/st) som jag älskar, så passade jag på att shoppa under Happy Hour + använda studentrabatten. (Alla kan använda denna...) och fick då 2 gratis på köpet. Inte helt fel! :) Jag köpte även en presentbox med mango som tema.... Alltså, har ni inte provat Body Shops mango-produkter så gör det.... Jag vill bara äta upp dem. :D
 
Klicka här för att komma till produkterna/erbjudanet :) Tänk på att de 2 gratisprodukterna automatiskt läggs i varukorgen när du använt rabattkoderna. Så dessa behöver du inte själv "köpa"/lägga i varukorgen, utan fyll din korg med något för 200kr för att nyttja studentrabatten!
Klicka på bilderna för att komma direkt till produkterna och läsa mer om dessa. :)
 


Mango Gift Bag <3

 
 Shea Shower Cream - Gratis vid köp för 200kr & användandet av rabattkod.

Moringa duschcreme - Gratis när du handlar under Happy Hour!

 
Strawberry Body Mists! (Ps. Den luktar verkligen jordgubbe!)